
היתרון הכי גדול שיש לפעוטות על פני מבוגרים בהקשר של למידה הוא שאין להם עדיין את הקול בראש שחופר, שמנסה לחזות את העתיד ונותן לכל ניסיון ציון, ללא הפסקה.
איך משתיקים את הקול הזה?
או לכל הפחות נותנים לו תעסוקה בשביל שלא יפריע לנו?
הנה שתי טכניקות שעוזרות, במיוחד בלמידה של משהו פיזי:
אימון עם מוסיקה.
תנו לעצמכם משימה, עדיף ויזואלית, הקשורה לתרגול. למשל, בג׳אגלינג - לזהות את הרגע שהכדור מגיע לשיא הגובה. זה לא באמת משנה מה המשימה שתתנו, המטרה היא להעסיק את התודעה במשימה ספציפית. מקדו את התודעה שלכם במשהו, ותנו לחלק שבכם (החלק שלא מדבר, החלק הלא מודע, החלק שבתכל׳ס לומד!) לעשות את מה שהוא יודע.
Commenti